راهکارها

راهکارهای سبلان خودرو

امکان طراحی مینی بوس ها و اتوبوس های سبلان خودرو با کاربری های متفاوت از جمله راهکارهای این شرکت برای داشتن دنیایی پاک تر و ایمن تر میباشد..

راهکارهای شهری

یکی از عوامل ترافیک و آلودگی هوا در ایران، استفاده بیش از حد مردم از خودروهای شخصی است. با حضوری کوتاه در خیابان‌ها می‌بینیم که تعداد خودروهای کم سرنشین روز به روز فزونی می‌یابد. این در حالی است که تعداد خیابان‌ها ، جاده‌ها و پل‌ها به ندرت افزایش می‌یابد. ترافیک یک چالش پیچیده است، نه از آن جهت که همه آن را مقصر کاهش سطح کیفی هوا، افزایش مصرف سوخت و تاخیرات طولانی در زمان سفر می‌دانند، بلکه از آن حیث که شهروندانی که از خودروهای شخصی خود استفاده می‌کنند، دقیقا نمی‌دانند سهمشان از ایجاد ترافیک چه اندازه است و چطور می‌توانند برای انجام سفرهای درون ‌شهری خود به دنبال یک روش جایگزین باشند. با روی آوردن شهروندان به سمت استفاده از حمل و نقل عمومی ،مانند اتوبوس‌ها ، مینی بوس ها و ون‌ها می‌توان تا حد زیادی از ترافیک شهری کاست. گسترش و تقویت سیستم حمل و نقل عمومی و توسعه ظرفیت حمل و نقل عمومی از وظایف شهروندی تولید کنندگان خودرو است. ارائه محصولات محبوب ، جذاب و مدرن در صنعت حمل و نقل عمومی رویکرد شهروندان به استفاده از خودروهای عمومی را تغییر و موجب کاهش چشمگیر خودروهای تک سرنشین در کلان شهرها خواهد شد. در این راستا شرکت سبلان خودرو مایوان با ارائه مجموعه ای مدرن، ایمن و راحت از مینی بوس و اتوبوس های درون شهری راهکاری برای کاهش ترافیک شهری عرضه کرده است. مینی بوس آرتا(فوتون)، مینی بوس آرتاپلاس( GAC )، اتوبوس های شهری دوو و آرتا باس( ولگا باس) با داشتن قابلیت های بالا ، تامین ایمنی و راحتی مسافر و طراحی بدنه چشمگیر خودرو راهکار مناسب سبلان خودرو برای کاهش ترافیک است.

سرویس مدارس

استفاده از سرویس مدارس و یا سرویس کارکنان شرکتهای بزرگ در صورتی محقق می شود که خودرو هایی ایمن ، با کاهش مصرف سوخت و آلایندگی کمتر هوا به بازار عرضه گردد.
افزایش ایمنی دانش آموزان با استفاده از سیستم ترمز به روز و ایمن، وجود کمربندهای ایمنی مسافران و متناسب با دانش آموزان مقاطع مختلف، امکان رنگ آمیزی مینی بوس ها و اتوبوس ها برای کاربرد سرویس مدارس به جهت ایجاد تمایز و رعایت احتیاط رانندگان دیگر در خیابانها، راحتی صندلی ها و فضای مناسب برای حمل وسایل دانش آموزان از جمله امکانات ویژه ای است که شرکت سبلان خودرو امکان ارائه آن را دارد.

صنعت گردشگری

شرکت سبلان خودرو توانایی طراحی داخل و بدنه مینی بوس ها و اتوبوس های مناسب با هتل ها و تورهای گردشگری را دارد.
امکان قراردادن تلویزیون، یخچال، صندلی های گردان ، کاهش تعداد صندلی و تبدیل آنها به مبل های راحتی ، ایجاد سیستم صوتی با کیفیت بالا، نورپردازی داخلی و ارائه کف پوش های متنوع (موکت ، پارکت و ...) از دیگر راهکارهای این شرکت برای افزایش جذابیت صنعت گردشگری داخلی و خارجی است.

هتل ها ، مراکز دولتی و بسیاری از شرکت های مرتبط با مسافران مهم و بین المللی این امکان را خواهند داشت تا با سفارش VIP سازی مینی بوس و اتوبوس شرکت سبلان خودرو ، خودرو ویژه و مناسب با اهداف و در خور و شایسته میهمانان خود را فراهم آورند.

خودرروی سفارشی

سبلان خودرو در راستای نیل به افزایش رضایتمندی مشتریان امکان سفارشی کردن خودرو با توجه به کاربری را فراهم نموده است

امکان VIP سازی خودرو

تغییر چیدمان صندلی ها

روکش صندلی ها

تغییر رنگ بدنه و تریم داخلی

تغییر رنگ و مدل پرده

تغییر پوشش کف خودرو