شرکای استراتژیک

CUMMINS

شرکت CUMMINS یک شرکت امریکایی طراح ، تولید کننده و توزیع کننده محصولات موتوری ، فیلتراسیون و تولید نیرو است. همچنین CUMMINS سرویس موتورها و تجهیزات مرتبط شامل سیستم های سوختی ، کنترلی ، جابجایی هوایی ، فیلتراسیون و سیستم های تولید کننده انرژی الکتریکی و کنترل آزادسازی را انجام می دهد. شرکت CUMMINS با دارا بودن دفتر مرکزی در کولومبوس ، اندونزی و امریکا ، از طریق شبکه ارتباطات با بیش از 600 صاحب کمپانی و توزیع کنندگان مستقل و 6000 نمایندگی به 190 کشور و حوزه سیاسی محصولات خود را عرضه می کند.

ZF

گروه تولید کننده ZF ( تولیدکننده گیربکس ) یک کمپانی آلمانی تولید کننده قطعات بوده و دفتر مرکزی آن در فردریشافن در جنوب غربی آلمان در منطقه بادن است.

این شرکت تخصصی مهندسی ، در ابتدا با طراحی ، تحقیق ، توسعه و فعالیت های تولیدی در حوزه ی صنعت اتوموبیل سازی شناخته شد. این کمپانی تامین کننده ی میل لنگ و شاسی اتوموبیل های سواری و تجاری در سطح جهانی است. ZF برای صنایع دفاعی دریایی، ریلی و هوایی محصول ارائه داده و در کنار آن کاربردهای صنعتی عمومی نیز دارد. ZFدارای 230 کارخانه در 40 کشور جهان با بیش از 138000 کارمند است.

WABCO

WABCO شرکت تامین کننده ترمز های الکتریکی ، پایداری ، تعلیق و انتقال و سیستم اتوماسیون برای خودروهای تجاری سنگین می باشد.

این شرکت ، بعنوان "کمپانی ترمز هوایی وستینگهوس" در سال 1869 تاسیس شده و در سال 1968 و 2007 استاندارد امریکا را دریافت کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بروکسل در کشور بلژیک بوده و بیش از 11000 نفر در 34 کشور جهان در این شرکت مشغول به کار هستند. در سال 2013 فروش کل WABCO 2720.5 میلیون دلار بوده که نسبت به سال گذشته خود افزایش 10% داشته است. WABCO یک شرکت سهامی عام بوده و در لیست بورس سهام نیویورک تحت عنوان WABCO Holding و با نماد دبلیو بی سی می باشد.

RABA

گروه خودروسازی RABA، یک کمپانی مجارستانی بوده که در لیست بورس سهام بوداپست قرار دارد. مهندسین RABA برای اتوموبیل های خاص و خودروهای تجاری، ماشین های کشاورزی و عمرانی قطعات خودرو و آکسل را شخصی سازی میکنند. RABA از سال 1902 خودرو و اکسل تولید می کند. این کمپانی سه واحد تجاری استراتژیک داشته و دفتر مرکزی آن در گیور میباشد و بیش از 2000 کارمند در آن مشغول به کار هستند.

DOOSAN

گروه Doosan یک شرکت هولدینگ کره ای است که در سال 1896 تاسیس شد. این مجموعه با تاکید بر کالاهای مصرفی ، تولید ، تجارت و ساخت و ساز گسترش یافت و در حال حاضر41،400 کارمند در 38 کشور جهان دارد. Doosanمتعهد شده است تا با ارائه فرصت هایی در جهت توسعه اقتصادی ، مردم و جوامع سراسر جهان را قادر سازد تا به شکوفایی، رونق و خلق دنیای بهتر دست یابد. تولید طیف وسیعی از موتورها در تمامی سایزها جهت تولید انرژی برای استفاده در صنایع مختلف ، ساخت انواع تجهیزات حمل و نقل مواد نظیر لیفتراک ها از اهداف و سیاست های زیر ساختی این هولدینگ می باشد.

SPHEROS

شرکت Spheros-Electron شرکتی اوکراینی - آلمانی است که با سرمایه گذاری دو شرکت ، «PJSC «Concern-Electron (اوکراین) و «Spheros GmbH» (آلمان) در سال 1996 تاسیس شد. شرکت Spheros-Electron تنها شرکتی در کشور اوکراین است که تولید کننده سیستم های آب و هوایی برای وسایل نقلیه است . تولید بخاری های مختلف برای اتوبوس ، وسایل نقلیه تجاری ، کامیون و وسایل نقلیه مخصوص مهندسی ساخت و ساز از جمله فعالیت های این شرکت است. همچنین این شرکت با داشتن گواهینامه ISO 9001: 2015تامین کننده ی سیستم تهویه مطبوع ، جعبه الکترومکانیکی و مکانیکی برای انواع اتوبوس های شهری و توریستی، گیرنده برای وسایل نقلیه حمل و نقل پنوماتیک و سیستم ترمز، مخازن سوخت مختلف با ظرفیت های متفاوت و میل فرمان می باشد . پیش از سال 2006 ، شرکت Spheros-Electron بخشی از شرکت Webasto» concern» - شرکتی فراملیتی دارای شعب و دفاتر نمایندگی در بیش از 50 کشور جهان – بود. به جهت تمرکز تلاش ها بر توسعه و حداکثر رضایت مشتریان از این بازار، تعدادی از کارخانه های مهمی که در آلمان ، ترکیه ، فرانسه ، فنلاند و اوکراین واقع شده بودند ، تحت عنوان شرکت «Spheros» در یک گروه جداگانه متحد شدند. Spheros-Electron راحتی و قابلیت اطمینان بالا را در یک سفر تضمین می کند!

GAC

گروه GAC یک شرکت خودروسازی چینی است، که دفتر مرکزی آن در شهر گوانگ‌ژو کشور چین قرار دارد. این کمپانی در زمینه تولید انواع خودروهای سواری، وسایل نقلیه تجاری، اتوبوس و قطعات خودرو، فعالیت می‌کند. گروه GAC در سال ۱۹۹۷ راه‌اندازی شد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ با تولید بیش از ۷۲۸۰۰۰ دستگاه خودرو، به‌عنوان دهمین خودروساز چین شناخته شد. این گروه کلیه خودروهای خود را از طریق مشارکت انتفاعی با شرکت‌های تویوتا، هوندا، میتسوبیشی موتورز، ایسوزو، فیات و پژو، و تحت لیسانس آنها مونتاژ می‌نماید. شرکت سبلان خودرو از سال 1394 با گروه خودروسازی GAC همکاری میکند.

FOTON

گروه خودروسازی فوتون در سال 1375 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در پکن در کشور چین می باشد. این شرکت در مقیاس انبوه خودروهای تجاری شامل ماشین های باربری سنگین و متوسط، ماشین های باربری سبک، ون، پیکاپ، و قطعات ماشین آلات عمرانی را تولید می کند و حجم فروش آن تا به حال حدود 8000000 دستگاه بوده است. این شرکت در حال حاضر تولید کننده خودروهای تجاری با بالاترین مقیاس تولید در چین می باشد. شرکت فوتون و شرکت دایملر ، بزرگترین تولید کننده ی خودروهای صنعتی جهان ، شرکت مشترک فوتون دایملر اتوموتیو را تاسیس کردند. هم چنین فوتون در سال 2006 با شرکت Cummins Inc. توافق تاسیس کمپانی مشترک تولید دو نوع ماشین باربری سبک و موتورهای دیزلی را امضا کرد. شرکت سبلان خودرو و فوتون در سال 2018 توافق همکاری با ظرفیت تولید 1000 دستگاه مینی بوس فوتون در سال را به امضا رساندند.

DAEWOO BUS

کمپانی دوو باس واقع در بوسان کره جنوبی، تولید کننده خودروهای تجاری و اتوبوس دوو می باشد. در سال 2003 شرکت خودروهای تجاری دوو به یک تولید کننده ی جهانی اتوبوس با دو سایت تولید کننده در کره ، 7 سایت تولید کننده خارجی و 15 شریک تجاری دیگر با ظرفیت تولید 20000 دستگاه در سال تبدیل شد. شرکت دوو باس دومین تولید کننده بزرگ اتوبوس بوده و از سال 2006 با دوو جی ام ( جنرال موتور کره ) وارد شراکت تجاری شده است. سبلان خودرو از سال 2010 توافق همکاری با دوو باس را منعقد نموده است. در این توافق دوو باس متعهد شده است که دانش فنی خود را در زمینه ی تولید ، به سبلان خودرو منتقل کند. اولین پروژه مشترک بین دو کمپانی ، طراحی و ساخت تمام جیگ و فیکسچرها برای خطوط تولید اتوبوس های شهری در سایت سبلان خودرو بود.

BAKULIN MOTORS GROUP

هولدینگ Bakulin Motros با نام تجاری VOLGABUS، یکی از 3 شرکت برتر تولید کننده قطعات اتوبوس در روسیه است. این شرکت تولید کننده انواع اتوبوس با کاربری های متفاوت ، اتوبوس با موتورهای دیزلی و CNG ، اتوبوس های برقی و سرویس مدارس می باشد. این شرکت دارای 2 کارخانه تولیدی در منطقه ولگوگراد و ولادیمیر و دفاتر نمایندگی و بنگاه های معاملاتی این شرکت در 20 نقطه از کشور روسیه واقع شده است.

این شرکت دارای مرکز علمی و مهندسی (R & D) می باشد که در آن نسل جدید اتوبوس های پیشرفته توسعه یافته ، آزمایش و تایید می شود. ساختار بدنه محصول شرکت Volgabus این شرکت ، به گونه ای در نظر گرفته شده است که یکی از قابل اطمینان ترین محصولات در این صنعت است.

گروه Bakulin Motros یکی از مهم ترین عناصر فعال و کلیدی در پروژه های بزرگ فدرال روسیه مانند توسعه وسایل نقلیه گازی و نیز توسعه حمل و نقل عمومی می باشد . این گروه تامین کننده اصلی اتوبوس های المپیک 2014 در Sochi و شهرهای میزبان جام جهانی FIFA 2018 بوده است.

کارخانه های گروه Bakulin Motros با مجموعه های رباتیک برای جوشکاری بدنه ، رنگ و فلزکاری ، مجموعه های برش لیزری ، ربات های پیشرفته برای تهیه قالب و دیگر تجهیزات پیشرفته مجهز شده اند. استفاده از فن آوری های نوآورانه تولید در این شرکت ، سبب بهره وری نیروی کار در سطح استانداردهای جهانی و همچنین تولید حجم انبوهی از محصولات در مدت کوتاه می شود .

امروزه بیش از 1000 متخصص پرشور با اشتیاق و حرفه ای ، در گروه Bakulin Motros کار می کنند که اکثر آنها از فارغ التحصیلان دانشگاه های برجسته روسیه می باشند . این مجموعه به صورت فعال با نخبگان و نوآوران در زمینه تکنولوژی و تولیدکنندگان قطعات از اروپا ، آسیا و آمریکا در تعامل است . علاوه بر این ، شرکت Bakulin Motros با پیاده سازی سیاست های بومی سازی ، تولید قطعات و نیز فراهم آوردن سفارشات تولید برای صدها کسب و کار کوچک و متوسط امکان دستیابی به قیمت رقابتی در بازارهای خارجی و داخلی را فراهم آورده است .